sâmbătă, 22 mai 2010

Despre...

Va multumesc pentru prezenta pe site.Cand am deschis prima oara ochii locuiam in Ploiesti,unde locuiesc si acum.Poate ca trebuia sa spun de la inceput : Sunt Adrian Catalin Badila.

AŞ VREA:Sa devin arhitect sau designer,daca nu ceva in politie.
MI-AŞ FI DORIT:Sa fiu mai negru.
NU ÎMI PLACE:Sa se ia cineva de prietena mea,fac urat rau.
MĂ TEM:De moarte.
ÎMI PARE RĂU:Cand gresesc.
NU ÎMI PLACE:Sa tin totul in mine,sunt sociabil.
NU SUNT:Mincinos.
NICIODATĂ:Nu imi tradez adevaratii prieteni.
RAR:Sunt pesimist.
NU ÎMI PLACE DE MINE:Cand rad fara motiv.
AM NEVOIE:De libertate.

6 comentarii:

RO-SOTW.COM spunea...

Frumos blog, frumoasa munca, bafta in continuare.

kataliNNNN spunea...

hah.. fain :D

Senzi spunea...

idem si eu :)

dezierrdz. spunea...

Sunt bune ideile tale :X

Lavinnia spunea...

Hehe... ai luat alea dintr-o leapsa! :D Bvoo

dli spunea...

un om hotarat si ambitios, asta ne lipseste la unii

Trimiteți un comentariu